Dla naszego Klienta – firmy z ponad 30-letnią tradycją, realizującej duże projekty na obiektach użyteczności publicznej, mieszkaniowych oraz przemysłowych, prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Technik systemów bezpieczeństwa i alarmowych
Zadania:
- Realizacja instalacji w zakresie systemów zabezpieczeń: SSP, DSO, CCTV, SSWiN, KD, BMS,
- Uruchamianie systemów: SSP, DSO, CCTV, SSWiN, KD, BMS,
- Wykonywanie prób i testów uruchamianych systemów,
- Sporządzanie protokołów.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne – kierunek elektrotechnika lub pokrewne,
- Znajomość urządzeń i systemów bezpieczeństwa i alarmowych: SSP, DSO, CCTV, KD, SSWiN,
- Mile widziane świadectwo kwalifikacji SEP „E”, „D” do 1 kV,
- Obsługa komputera (pakiet Office, mile widziany AutoCAD),
- Prawo jazdy kat. B,
- Gotowość do pracy w delegacji,
- Sumienność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole i samodzielnej,
- Chęć podnoszenia kwalifikacji, otwartość na szkolenia.
Gwarantujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w stabilnej organizacji z szerokimi możliwościami rozwoju zawodowego,
- Bezpłatne zakwaterowanie,
- Wysokiej jakości zaplecze narzędziowe ,
- Posiłki regeneracyjne,
- Dofinansowanie do szkoleń branżowych,
- Dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci, wczasy pod gruszą, karta Multi Sport,
- Wsparcie ze strony doświadczonych członków zespołu,
- Program emerytalny – Pracownicze Plany Kapitałowe.
Zainteresowany? Zadzwoń 518 215 122 (Ania)
Nie odbieram? Przyślij SMS o treści Technik systemów bezpieczeństwa – oddzwonię.
Możesz od razu przesłać CV – ar(małpa)pracownicybudowlani.pl