Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki.
Rocznie realizujemy ponad 100 kontraktów budując i modernizują linie kolejowe, tramwajowe, autostrady i drogi ekspresowe, mosty, obiekty inżynieryjne oraz sieci elektroenergetyczne.
Jesteśmy dumni mogąc brać udział w skomplikowanych i innowacyjnych przedsięwzięciach infrastrukturalnych, takich jak:
• modernizacja blisko 20% długości torów dedykowanych połączeniom obsługiwanym przez Pendolino,
• budowa najnowocześniejszego w Polsce zaplecza technicznego dla obsługi pociągów aglomeracyjnych,
• wyprodukowanie pierwszego w Polsce magazynu energii wytworzonej przez farmę wiatrową
• udział w budowie pierwszej w Niemczech elektrycznej autostrady dla ciężarówek,
• dostawa zintegrowanego systemu dynamicznej informacji podróżnych i bezpieczeństwa pasażerów, zastosowanego po raz pierwszy na dworcu Łódź Fabryczna
• przebudowa linii tramwajowej wraz z rewitalizacją mostu Piłsudskiego w Krakowie, czy systemu zasilania nowej sieci tramwajowej w Olsztynie.
• zaprojektowanie, produkcja urządzeń i zmiana napięcia dla linii WKD z 600 V na 2 KV
oraz tysięcy innowacyjnych rozwiązań w energetyce i kolejnictwie wdrożonych w okresie ponad 70 lat naszej działalności.
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Gliwice
Zadania:
- Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu,
- Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji,
- Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie,
- Organizowanie spotkań z kontrahentami,
- Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług,
- Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami,
- Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby firmy,
- Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych,
- Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń w jednostce,
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej podległego kontraktu oraz wspieranie innych procesów administracyjnych w ramach struktury organizacyjnej.
Wymagania:
- Minimum średnie wykształcenie – preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- Wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, samodzielność.
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie kompetencji,
- Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, terminologii budowlanej i/lub procesów administracyjnych w firmie budowlanej.
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika,
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii),
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny,
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%,
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami,
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).
Prosimy o składanie aplikacji za pomocą przycisku ZGŁOŚ SIĘ
Co możemy Ci zaoferować
MultiSport
opieka medyczna
premie
szkolenia
