Specjalista ds. administracyjnych

Polska Gliwice Polska - śląskie Gliwice   
Pokaż znajomym

Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki.
Rocznie realizujemy ponad 100 kontraktów budując i modernizują linie kolejowe, tramwajowe, autostrady i drogi ekspresowe, mosty, obiekty inżynieryjne oraz sieci elektroenergetyczne.
Jesteśmy dumni mogąc brać udział w skomplikowanych i innowacyjnych przedsięwzięciach infrastrukturalnych, takich jak:
• modernizacja blisko 20% długości torów dedykowanych połączeniom obsługiwanym przez Pendolino,
• budowa najnowocześniejszego w Polsce zaplecza technicznego dla obsługi pociągów aglomeracyjnych,
• wyprodukowanie pierwszego w Polsce magazynu energii wytworzonej przez farmę wiatrową
• udział w budowie pierwszej w Niemczech elektrycznej autostrady dla ciężarówek,
• dostawa zintegrowanego systemu dynamicznej informacji podróżnych i bezpieczeństwa pasażerów, zastosowanego po raz pierwszy na dworcu Łódź Fabryczna
• przebudowa linii tramwajowej wraz z rewitalizacją mostu Piłsudskiego w Krakowie, czy systemu zasilania nowej sieci tramwajowej w Olsztynie.
• zaprojektowanie, produkcja urządzeń i zmiana napięcia dla linii WKD z 600 V na 2 KV
oraz tysięcy innowacyjnych rozwiązań w energetyce i kolejnictwie wdrożonych w okresie ponad 70 lat naszej działalności.

Specjalista ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Gliwice

Zadania:

  • Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu,
  • Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji,
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie,
  • Organizowanie spotkań z kontrahentami,
  • Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług,
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami,
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji na potrzeby firmy,
  • Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych,
  • Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń w jednostce,
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej podległego kontraktu oraz wspieranie innych procesów administracyjnych w ramach struktury organizacyjnej.

Wymagania:

  • Minimum średnie wykształcenie – preferowane w obszarze administracji, ekonomii lub techniczne budowlane,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • Wysoka kultura osobista, nastawienie na współpracę, samodzielność.

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie kompetencji,
  • Znajomość Prawa Budowlanego, procedur FIDIC, terminologii budowlanej i/lub procesów administracyjnych w firmie budowlanej.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika,
  • Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii),
  • Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny,
  • Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%,
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami,
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).

Prosimy o składanie aplikacji za pomocą przycisku ZGŁOŚ SIĘ

Co możemy Ci zaoferować

MultiSport od pracodawcy
MultiSport
prywatna opieka medyczna
opieka medyczna
premie dla pracowników budowlanych
premie
szkolenia dla pracownika budowlanego
szkolenia
umowa o pracę
umowa