Koordynator Serwisu – agregaty prądotwórcze, Zabrze / Gliwice

Polska   
518 215 122
 ar@pracownicybudowlani.pl
Pokaż znajomym

Co możemy Ci zaoferować

samochód służbowy dla pracownika budowlanego
auto
praca w delegacjach
delegacje
benefit - laptop
laptop
MultiSport od pracodawcy
MultiSport
praca z premią
nagrody
narzędzia dla pracownika budowlanego
narzędzia
praca na długi okres
od zaraz
prywatna opieka medyczna
opieka medyczna
premie dla pracowników budowlanych
premie
szkolenia dla pracownika budowlanego
szkolenia
telefon służbowy dla pracownika
telefon
wolny weekend
wolny weekend
zgrany zespół
zgrany zespół

Dla naszego Klienta – firmy dostarczającej kompleksowe rozwiązania z zakresu zasilania z udziałem agregatów prądotwórczych, prowadzimy rekrutację na stanowisko

 

Koordynator Serwisu – agregaty prądotwórcze

 

Zadania:

  • Koordynacja pracy Działu Serwisu,
  • Planowanie napraw i wizyt serwisowych zgodnie z umowami,
  • Bieżące wsparcie działu technicznego w zaplanowanych i awaryjnych interwencjach na obiektach,
  • Przyjmowanie zleceń od klientów i ustalanie terminów wizyt,
  • Nadzór nad umowami serwisowymi,
  • Koordynacja i rozliczanie pracy techników,
  • Wsparcie i uczestnictwo w zamawianiu materiałów eksploatacyjnych oraz  części zamiennych,
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją serwisowo-techniczną.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne,  min. średnie o kierunku automatyka, elektrotechnika, mechanika, budowa maszyn lub pokrewne,
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru automatyki i elektryki (uruchomienia, tworzenie układów automatyki, konfigurowanie systemów),
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność określania priorytetów,
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego na poziomie komunikatywnym (niezbędna do odbywania szkoleń technicznych),
  • Wysoko rozwinięte kompetencje  interpersonalne,
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Gotowość do pracy w delegacjach (2-3 dni w tygodniu).

 

Gwarantujemy:

  • Stałą współpracę na podstawie umowy o pracę,
  • Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer),
  • Okres wdrożeniowy + szkolenia,
  • Prywatną opiekę medyczną i karty sportowe,
  • Ubezpieczenie zdrowotne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Premie świąteczne, okolicznościowe, wyjazdy integracyjne,
  • Wolne weekendy (praca od poniedziałku do piątku),
  • Pracę w zgranym zespole, w życzliwej atmosferze.

 

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres ar@pracownicybudowlani.pl

 

Kontakt telefoniczny – 518 215-122  (Ania)

 

Nie odbieram? Napisz SMS o treści Koordynator Serwisu – oddzwonię!